Arkiv 2017

November |  Besøg af Maria Denmark

Håndarbejdsskolen havde i november 2017 besøg af Maria fra Maria Denmark.dk, som afholdt et supergodt og lærerigt foredrag for de mange tilmeldte.

Aftenen blev afholdt i butik Sykassen i Ringsted (butikken er senere lukket) - hos Camilla, som var så venlig at lægge lokale til denne hyggelige aften, vi takker mange gange for det fantastiske fremmøde og for at Camilla ville åbne sin butik for os alle denne aften og tilmed gav en fin rabat.

Også en stor tak til Maria fra www.mariadenmark.dk for at forklare og diskutere om stoffer og stofvalg.

/Linda

September | Sæsonstart efterår

Så er det nu de mange kurser for alvor starter op på Håndarbejdsskolen (Linda)

Vi håber at se mange nye på vores kurser.

Vi var (alle der er tilmeldt vores kurser og som havde lyst at deltage) på tur onsdag den 20. september 2017. hvor vi startede med at besøge vores ny stofbutik i Ringsted, Sykassen, en rigtig hyggelig og god butik med super lækre stoffer, og vi kan takke den søde ejer for den beværtning vi fik.

Derefter besøgte vi byCoco som også sælger stof og tilbehør, derefter tog vi på Big Chef i Ringsted og spiste frokost og som afslutning på dagen besøgte vi Ringsted Museum og Ringsted Mølle, som lige pt har udstilling af accessoires. Det var bestemt en vellykket og hyggelig dag.

Så til alle nye kursister, det er værd at deltage i vores årlige udflugter, det er altid hyggeligt og vi prøver at besøge nye steder hver gang.

April | Stof-shoppingtur til København

Vi var på en hyggelig stof shopping tur den 20. april 2017 og besøgte blandt andet, Skipper Stoffer, Ita, Silkehuset, Handler & City stoffer.

Vi drak en kop kaffe på en hyggelig lille cafe samt spiste vores mad hos Meyer i Magasin.

Vi satser på at lave nye ture så alle syinteresserede kan opleve den hyggelige stemning.

/Linda