Hjemmeside og tilmelding

Sådan gør du på mobil og computer

• Tip: Du kan altid klikke på logoet i toppen af siden for at gå til startside med kurser.

• På mobil finder du menuen ved at klikke på de tre vandrette streger i toppen.
    Fold underpunkterne ud ved at klikke på den lille pil (˅)

• Kurserne ligger under hver sin kategori.

• Klik på kategoribilledet og derefter på holdet, du vil læse om.

• Du kan læse kursusbeskrivelsen under billedet.

• Klik på den lille pil (˅) ved mødegange og underviser for at se mere.

OBS: På mobiltelefon vises praktiske oplysninger og mødegange i bunden efter kursusbeskrivelsen. På computer vises de til højre for beskrivelsen.

• Vælg Tilmeld i det gule felt over holdbilledet for at åbne tilmeldingsformularen.

Tilmeldingsformularen

• Udfyld alle påkrævede felter og vælg "Tilmeld" for at indsende formularen. Bemærk: Datofelterne skal udfyldes med din fødselsdag.

• Bemærk: Bor du uden for Ringsted Kommune, kræver Folkeoplysningsloven, at du udfylder de sidste 4 cifre i dit CPR-nr. Siden er krypteret og sikker, og vi følger reglerne om personfølsomme oplysninger.

• Du vil modtage to e-mails: En reservationsbekræftelse og en mail med en vedhæftet faktura, som du skal bruge ved indbetaling. Tjek uønsket post/spam, hvis du ikke ser mailen med det samme i din indbakke.

• Når du har betalt og betalingen er registreret, modtager du en mail med bekræftelse på deltagelse.

Har du ikke adgang til at tilmelde dig og betale online, kan du ringe eller skrive til skoleleder Helen Vagner Jørgensen på kontor@haandarbejdsskolen.dk, mobil 27 33 59 34.