Kostumesyning

Er du vild med CosPlay? Så har du nu chancen for at lære at sy kostumer til denne spændende leg med kostumer. CosPlay er oprindelig japansk – læs mere i denne engelske artikel.

Du behøver ikke at sy til CosPlay - du kan også sy kostumer til fastelavn eller andre festlige lejligheder. Hvad med prinsessekjoler, skorstensfejeren, Spiderman eller andre eventyrlige udklædninger? Eller dansekjoler, måske?

Du medbringer din egen symaskine og sygrej.

Birgit Christensen fra Bedstes Stoffer er vores faste, meget erfarne og dygtige underviser på kurserne. Kurserne foregår i weekenden, så du kan være med, selvom du har job eller går i skole.

Aktuelle hold
Nedenfor vises aktuelle hold med undervisning i at sy CosPlay-kostumer. Er der ingen hold, kan du blive skrevet på venteliste ved at sende en mail til kontor@haandarbejdsskolen.dk

Der blev desværre ikke fundet nogen hold eller kategorier