Nyhedsarkiv 2016

25-års jubilæum 2016

Håndarbejdsskolen kunne i september i 2016 fejre 25 års jubilæum og i den anledning var der besøg af Lokalbladet/Dagbladet Ringsted - klik på linket for at læse artiklen

Marts | Ringsted Messen

I anledning af vores 25 års jubilæum, deltog vi på årets Ringsted Messe 12-13. marts.

Lørdag havde vi strikkemaskine demonstration, og interessen var stor, søndag havde vi besøg af Lis Løvdahl, som sad og filtede og havde en masse filtede ting med, også her var der stor interesse.

Vi kunne begge dage hele 3 gange udlodde gevinster, fra de mange der havde svaret på vores konkurrence kupon.

De flotte præmier var sponseret af nedenstående, som vi takker mange gange for de flotte gaver i donerede.

Stor tak til:

Stofdepotet i Næstved

Stof 2000 Slagelse - butikken er lukket, men der er webshop og butikker i andre byer

Stofbanditten

Jysk Ringsted

Underviser i syning Alis Mogensen

Underviser i Filtning Lis Løvdahl Floding Hansen

Underviser i Skindsyning Bodil Nielsen

Underviser i Strikmaskine Jytte Hansen

Vi afholder naturligvis efterfølgende kursus i hhv. Filtning, Strikkemaskine og Re-design, se mere under kurser.

25-års jubilæum

Den 10. september 2016, afholder vi vores jubilæum i Anlægspavilonen, Tvær Allé 5, 4100 Ringsted.

Her vil der være rig mulighed for at se hvad vi laver af spændende ting på vores kurser i Håndarbejdsskolen.

Vi får besøg af nogle af vores undervisere, som vil stå med arbejdende stande. Der vil også være lidt til ganen.

Alle er velkomne til at komme forbi for, at se og selv prøve lidt at det forskellige vi præsentere.

Meget mere info når det endelige program er på plads.

Følg os også på vores Facebookside
hvor vi jævnligt opdaterer med spændende ting.

Hilsen Håndarbejdsskolen i Ringsted (De kreative hænder)

/Linda

2016 25 År Jub Plakat Linda 1250Px