Lær at bruge din overlocker

Tilbagevendende kurser

Er du ny i syning på overlocker? På Håndarbejdsskolens korte overlockerkurser kan du vælge et begynderhold, som giver dig grundlæggende kendskab til netop din overlocker.

Vi har også kurser for dig, der allerede har lært grundteknikkerne for overlockersyning. Her kan du blandt andet lære T-shirtteknikker og coversømme.

Du medbringer din egen maskine, så det er den, du lærer at tråde og arbejde på.

Merete Holst er vores nye, meget erfarne og dygtige underviser på kurserne. Kurserne foregår torsdag eller søndag, så du kan være med i weekenden, selvom du har job i det daglige.

Holdene har max. 6 deltagere, så alle kan få fuldt udbytte af undervisningen.

Aktuelle hold
Nedenfor vises aktuelle hold. Er der ingen åbne hold, kan du blive skrevet på venteliste ved at sende en mail til kontor@haandarbejdsskolen.dk

Der blev desværre ikke fundet nogen hold eller kategorier

Har lige været på overlockerkursus for begyndere. Jeg fik så megen viden at jeg nu tør springe ud i en masse nyt. Stor tak til Annette for en helt fantastisk dag.

- Facebook-kommentar fra kursist i september 2021

Det kursus burde alle unde sig selv at deltage i. Jeg var på kurset i søndags. Annette er virkelig en god underviser og gør så man forstår sin maskine og tør kaste sig ud i det.

- Facebook-kommentar fra kursist i september 2021